Doorgaan naar hoofdcontent

HOERA!

Daar ben ik weer... dit keer met een mannenkaart! Deze doet mee aan de challenge van Hobbyhome. En ik verwerk in deze kaart gelijk de uitdaging van EKEF: maak je eigen designpapier. In de kast staat een mand vol met restjes papier, die ik te mooi vond om weg te gooien. Op deze manier krijgen ze een leuke bestemming!


De basis is kraft. Daarop heb ik mijn stroken papier geplakt. De randen zijn allemaal beinkt met Distress Ink 'frayed burlap'.


Op het label heb ik een deel van een Snoek gestempeld, deze stempelset is van Artemio. Eerst met bruine inkt van Stazon, vervolgens met Versamark en clear embossingpoeder. Dat vind ik altijd een heel leuk effect hebben!


Bovenaan een vlaggenlijn. Ook van een restje papier :). Vastgemaakt met brads van Rayher. Ideaal voor op mannenkaarten! De letters heb ik gemaakt met een lettertang, en daarin transparant tape. Ben zó blij met deze aanwinst! Je kunt er van alles mee!

Dat was 't weer voor vandaag...

Groetjes Maartje

Reacties

  1. Erg mooi gedaan, een echte stoere mannenkaart. Leuk dat je mee doet aande uitdaging van eKeF. Succes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere mannen kaart heb je gemaakt.
    Heel leuk hoe je de strookjes hebt verwerkt.
    Mooie kleuren.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart...lekker stoer en inderdaad mooie letters!!!
    Leuk dat je meedoet met de HH-challenge!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je meedoet met de challenge bij hobbyhome!

    Prachtige kaart!!!!

    Lieve groetjkes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je mee doet met de challenge van EKEF deze week en dan ook nog eens met zo'n mooie kaart met super leuk origineel design papier!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen