Doorgaan naar hoofdcontent

Etui

Een bedankje voor mijn nichtje, omdat ze ons zo fijn geholpen heeft! Ze houdt van tekenen en doet dat zó leuk :), daarom een etui om haar potloden in op te bergen.

 
 
Het basismodel komt uit het boek 'Eline's huis. Kleuren die ik gebruikt heb zijn roze, bruin en een beetje rood.


Ik ben gek op stof, en vind het heerlijk om kleuren te combineren. Soms is dat een hele zoektocht. Dan ligt mijn hele naaitafel vol met stofjes, en kan ik maar niet kiezen...


Kruissteekjes met m'n naaimachine gemaakt! Love it... :)


Haken kan ik niet, maar gelukkig wil mijn moeder dat voor me doen! Daar komt deze leuke bloem vandaan.

Een echt meidending hè?! Deze etui doet mee bij AnMa Creatief - alles behalve een kaart. Nou, dat is 't zeker!

Groetjes Maartje

Reacties

  1. Ziet er echt heel leuk uit zeg!
    Leuk dat ik ook je blog hebt ontdekt, ben ook maar gelijk ff volger geworden :)

    hopelijk tot morgen!

    groetjes
    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig etui. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met de februari challenge bij AnMaCreatief.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen