Doorgaan naar hoofdcontent

Hartjes!

Daar ben ik nog een keer! Nu niet met kaart, maar met een kado envelop. Om geld geven nog een beetje leuk te maken ;).
Ik vond dit papier (Jillibean soup - Hearty Barley) zo ontzettend leuk, dat ik het niet kon laten liggen! Als wij naar Heesch gaan, kom ik nooit met lege handen thuis!




De basis is kraft. Alexander heeft het model in AutoCad getekend, en ik kon het vervolgens uitgesnijden met de Silhouette. Handig, zo'n man! :)




Voorkant is ook gesneden met de Silhouette. Ik heb het geheel bewust strak gehouden, omdat ik vind dat het papier zo het best tot zijn recht komt. Sluiting van touw + hartjes charm.




En als je dat tòch bezig bent, maak je er gelijk wat op voorraad...
Hartjes, hartjes, hartjes... die vragen ze ook bij de Liftchallenge en Scr@p Cards, dus ik doe mee!

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wouw....wat is dit leuk!!! Gaaf papier zeg, en wat leuk zo'n handige man. Mijn complimenten aan jullie twee:)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge harten op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat een leuk envelopje zo!!
    Zo is het geven van geld inderdaad nog een beetje gezellig.
    Leuk dat hartje er zo uitgesneden. FIjn apparaat hoor ;)

    Groetjes!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan zo!! Mooi gemaakt, en het papier is idd erg leuk!
    Dank je voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave enveloppen! leuk ook zo'n hart eruit. En ik ben natuurlijk wel heel benieuwd naar welk merk papier je hebt gebruikt. Bedankt voor het meedoen aan de liftchalleneg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Nadine,

      Ben aan het zoeken geweest tussen m'n spullen en jawel...! Het is papier van Jillibean soup - Hearty Barley :)

      Groetjes Maartje

      Verwijderen
  5. Dit zijn erg gave zakjes met die mooi uitgesneden harten en het leuke papier. Dat touwtje met bedel maakt het helemaal af! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten