Doorgaan naar hoofdcontent

Let's have some tea

Een leuke liftkaart bij Liftchallenge... Daar ga ik even voor zitten!
 

Ik ben voor een gezellige stapel kop en schotels gegaan. Vind het zo grappig dat de kopjes kunt insnijden en stapelen! De stapel kopjes is vrolijk en bont genoeg, dus de rest heb ik rustig gehouden.


Kopjes en schotels: Craftables Marianne Design
Papier: Café la Pâtisserie
Stempel: Eline - Tea time
 

Het leuke aan deze lift vind ik de details: lint, knoopje, bloem... Ik vond het heerlijk om aan de slag te gaan, en ben zelf tevreden over het resultaat!

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Heeee Maartje,

    jij bent er snel bij!!
    Je liftkaart is erg leuk geworden zeg :)
    Die kopjes zijn inderdaad tof,

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lift! Lekker kopje thee hihi. Je maakt erg leuke creaties! Ben gelijk je nieuwe volger geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik zeg geslaagd! Een heel mooi zoet kaartje. Wat een leuk kopjes zijn dat! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg, die kopjes! Ze doen het erg goed in plaats van het kuikentje! Gaaf kaartje? Leuk dat meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaarje zo met die kopjes!

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, meer is niet nodig! Helemaal goed, zo, erg leuk! Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ik vind ze werkelijk prachtig, die kopjes en schotel. Leuk idee!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen