Doorgaan naar hoofdcontent

I love you

Wat was ik blij, toen ik het mooie papierblok Vintage Roman van Grace Taylor kreeg! Ik vind het prachtig papier!! Dus ik ben vol plezier aan de slag gegaan voor Liftchallenge #38. Dit is de te liften kaart:



 
Ik heb er een vierkante kaart van gemaakt. Het leuke van dit blok is dat er zachte, maar ook pittige kleuren in zitten. En ja... daar hou ik wel van :).




De banners met letters komen ook uit het papierblok. Ik wilde er iets anders dan een vlaggenlijn van maken, dus vond deze vlakverdeling van de lifkaart perfect! Ze zijn alleen aan de bovenkant vastgeplakt, zodat het onderste stuk van de letters lekker speels kan ´flapperen´.




En bij ´I love you´ vind ik hartjes horen! Er zitten een paar hartjes pagina´s in het blok, dus ik kon lekker knippen. Alle randen zijn beinkt. De brad is van Artemio.

Tsja, naar wie zal ik hem eens gaan sturen? ;)

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Ooooh wat een leuk idee toch weer met die vlaggetjes!! Erg goed verzonnen :)
    Weer eens wat anders he.
    Ik zou zeggen.. schuif em een stukkie naar rechts op je bureau hihi.

    GroetjesVera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die is súpergaaf zeg! Heel originele lift! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg gaaf vind ik deze uitwerking, zo leuk met die vlaggen! Verrassend! Dank je wel voor je deelname aan de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, en wat heb je dat leuk gedaan met die tekst!
    Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een originele uitwerking ervan gemaakt, leuk! Grappig effect zo met die banners, top! bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat crea! Leuk hoe de woorden in de kaart verwerkt zijn. Heel gaaf! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen