Doorgaan naar hoofdcontent

Vintage

Een tijd terug heb ik de prijs van Hobbyhome binnen gekregen. Uitpakken is altijd leuk!! :) Dit was het pakketje:



Daar ben ik mee aan de slag gegaan! Er lagen nog vintage plaatjes van Marianne Design, die heb ik met deze materialen gecombineerd. Eerlijk gezegd is vintage mijn stijl niet (vind het snel te overdadig), maar ik vond het wél een uitdaging om er iets mee te maken.




Het resultaat...! Niet te overdadig in mijn ogen :)
De snijmal van Joy vind ik prachtig, kun je echt voor van alles gebruiken!




De challenge bij De Creatieve Zebra is: alles mag. Daar doet deze kaart aan mee.

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Hey wat een leuke spulletjes zeg :)
    Dat is nog is leuk!!
    Je kaart is goed gelukt, die snijmal is inderdaad echt mooi zeg!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk hè iets winnen! En je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
    Heb ook een Candy lopen.... Mocht je nog meer willen winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vintagekaart, zeg!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen