Doorgaan naar hoofdcontent

Vrolijk...

Nóg een bericht vandaag...! Dit keer met vrolijke, knallende kaartjes :)
Bij Liftchallenge is er een leuke liftkaart, daar ben ik mee aan de slag gegaan:

 
Het papier van Eline ligt al even in mijn kast, en na een aantal neutrale kaartjes had ik zin om hier mee aan de slag te gaan. Ik ben er in elk geval helemaal vrolijk van geworden!

 


Ik heb er gelijk 2 gemaakt! De basis is hetzelfde, afwerking is anders. De ene met een glitterbaboesjka (daar lijk ik intussen zelf ook op...), de ander met een hart. Zelf vind ik die met het hart het leukst geworden.




Met deze kaart wil ik meedoen aan de Liftchallenge! Cirkel met hart is gesneden met de Silhouette, en vervolgens verhoogd opgeplakt. De stiksteekjes heb ik gemaakt met gelpen - weer es een keer wat anders als met de naaimachine ;).


 

Nog een paar detailfoto's, en tot de volgende keer maar weer!

Maartje



Reacties

  1. Het blijft leuk papier! En je uitwerking is ook super!
    Mooi gelift!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes Heb je gemaakt.Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha zelf een glitterbaboeska, moest er wel om grinniken.
    Ja als je eenmaal met glitters aan de slag gaat...
    Maar goed, je kaartjes zijn echt super vrolijk inderdaad!
    Leuk geworden! Dat hart is leuk :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik wilde precies hetzelfde schrijven als Vera. Ik kan me er een prima voorstelling van maken ;). Je kaartjes zijn super leuk zeg! Lekker vrolijk en dat kunnen we nu wel gebruiken ivm het weer. Leuk dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaartjes hoor, allebei! Maar die met het hart vind ik persoonlijk de leukste lift. Lekker vrolijk qua kleur ook. Fijn dat je meedoet met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkende het cirkelhart, heb ik ook een keer gebruikt! Leuk gedaan, allebei, en super fleurig, maar daar hou ik van!!
    Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten