Doorgaan naar hoofdcontent

Liften!

Bij Liftchallenge is een hele mooie liftkaart. Ik ben de uitdaging aangegaan om ermee aan de slag te gaan. Dit is de te liften kaart, mooi hè?!




Er lag nog bruin Kraft papier van Tim Holtz, en omdat ik die structuur zo mooi vind ben ik met die kleur aan de slag gegaan. Een hele rustige kleur, die ook saai kan worden. Dus dat was puzzelen en schuiven totdat ik eindelijk tevreden was!




Om toch wat pit te krijgen heb ik eerst een stukje karton geëmbost, en achter de doily geplakt.
Ik heb witte rozen op wit papier gebruikt. Om het wat meer kleur te geven hebben de stoffen roosjes een vintage 'inktveeg' gekregen. Onder de grote witte roos is een stukje donkerbruin karton geplakt, dat schemert ook nog door de roos heen.




Zie je een roezelrandje onder de bloem vandaan piepen? :) De vlindertjes komen uit een papierblok van de Action. Spelden liggen er genoeg bij mijn naaispullen. Ze zijn niet zo groot, en dat vind ik fijn: past het in elk geval fatsoenlijk in een envelop!




In plaats van een stempel heb ik stickers gebruikt (Grace Taylor), om zo de naam van mijn zus te maken. Alle kleuren komen er in terug, da's weer leuk!

Nu niet vergeten om er wat in te schrijven, want ik heb net al een blanco kaartje op de bus gedaan. Lekker kippig...  Helaas! :)

Groetjes Maartje

Reacties

  1. Hihi dat had ik ook laatst bijna!
    Een kaart sturen zonder er wat in te schrijven.
    Hopelijk weet degene waarvoor de kaart bestemd was jouw stijl te herkennen!
    Het kaartje voor je zus is gaaf geworden zeg!
    Mooie kleuren ook en ... wat is dat voor taartrondje?? Dies tof!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je kaart vergroot en WOW... wat mooi is dit!
    De tinten vind ik prachtig, de invulling op de doily ook en je letters zijn een mooi alternatief voor de stempel.
    Erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Errug mooi! Heel mooie tinten, zoals ik nu zie dat Marjan ook al zegt haha. Je hebt er echt iets leuks van gemaakt. Wat een grap een blanco kaart opsturen. In ieder geval staat op deze een naam ;). Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gedaan! Prachtige lift, en al zeker niet saai!
    Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ter geruststelling voor iedereen... de kaart was niet blanco ;-)
    Wow, je zal maar zo bevoorrecht zijn om zoiets creatiefs op je deurmat cadeau te krijgen. Dank je wel zussie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen