Doorgaan naar hoofdcontent

Memobord

Bestelling: een memobord, in dezelfde stijl als de kussens! Uh... nog nooit gemaakt, maar ik ga het gewoon proberen.
Dit is het resultaat!




De basis (canvasdoek van 50x50 cm.) komt bij Boekenvoordeel vandaan.
Net als op de kussens heb ik de stof van Restyle Fabrics Vintage gebruikt, gecombineerd met nog wat andere stof. De scheidslijnen zijn doorgestikt met siersteken, dat maakt naaien zo leuk :).
Het smalle bruine kant is op verschillende punten vastgezet met parelbrads van Panduro.

Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond om te doen! Binnenkort ga ik er ook es één voor mezelf maken. 'k Heb nog leuke postzakkenstof liggen, dat wordt dus een stoer memobord.

Tot de volgende keer!

Maartje

Reacties

  1. Wat een tof stoffie!!
    En het memobord is echt heel gaaf geworden, leuk om het even hier te zien :D

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen