Doorgaan naar hoofdcontent

Babykaarten

't Was nodig om de voorraad babykaarten aan te vullen! Ik ben aan de slag gegaan met een papierblok van Eline 'Hello sweet baby!' Echt zoete babykleurtjes... Ook leuk om es een keer te gebruiken!



- een jongen-
 

 
- een meisje -


Voor deze kaarten heb ik de voorkant van het blok verknipt - daar komen de vierkantjes uit.
Van de collectables heb ik een snijbestand gemaakt voor de Silhouette, zo kan ik ze in elk formaat uitsnijden. Geweldig, die uitgescheurde notitieblaadjes!


 
 
Op de jongenskaart zit een bottle cap, die ik door de big shot heb gehaald. Je maakt ze zo heel gemakkelijk plat! Passende cirkel uitgesneden, stempel erop, en vervolgens een toplaag gemaakt met glossy accents. Voor deze droog was heb ik er een soort bedeltje in gedrukt.

De jongenskaart doet mee aan de challenges van AnMaCreatief en De Creatieve Zebra.

En nu ga ik opruimen...! Plaats maken voor onze logee, dit weekend :).


Groetjes Maartje

Reacties

  1. Wat een leukerds! Slim bedacht met de voorkant van het blok :). En die bottle cap is ook helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes! Ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen ;-)Snel volger worden!

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey zeg wat een leukertjes!!
    Hou wel van die strakke vlakjes :)
    Veel plezier van het weekend he!
    Je fiets nog gevonden ?

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten en wat een leuke metaalverwerking op je kaart!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de METAALchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen