Doorgaan naar hoofdcontent

Summer Owls 1 - Een kleintje erbij...

Voor de Pipoos ben ik aan de slag gegaan met de Summer Owls van Eline. Vrolijk gekleurde uiltjes, ik vind ze zo grappig!
Dat werd een avondje plaatjes knippen :).



 
Ik ben begonnen met het maken van een kadotasje. Op internet zijn allerlei patronen te vinden om deze uit 1 scrapvel te maken. Da's eigenlijk zo gebeurd!





Het papier 'Happy & Bright' van Eline's winterhuis past goed bij de plaatjes. De oogjes zijn bewerkt met glossy accents. Als afwerking heb ik randjes genaaid, lint eraan gezet en een tekst gestempeld (allemaal van Eline).

Dit tasje doet mee aan de challenge van Marianne Design: gebruik kraft.

De komende dagen laat ik ook de rest van deze serie zien!


Groetjes, Maartje

Reacties

  1. Jaaaaaaaa ik zag ze vanavond in de winkel, helemaal gezellig! leuk ggedaan zeg :)

    Groetjessssss

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet erg erg leuk uit, zijn leuk hè die tasjes om te pimpen !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en vrolijk tasje Maartje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk tasje, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt, het ziet er mooi uit!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen