Doorgaan naar hoofdcontent

Vlinder

Da's leuk... ik ben met de vorige kaart in de top 3 gekomen bij DCL!

Vorige week heb ik heerlijk zitten spelen met restjes! Een stempel, wat achtergrondpapiertjes, naaimachine, distress ink... Ik was gewoon zoet!




Het is een bruin-crème kaart geworden. Ik ben er helemaal tevreden over. Soms heb je dat hè?!

 


Een restje kant past er prachtig bij. De stempel is van Eline.




Nog een detailfoto...
Ik zag dat er bij GE-WE een vlinder challenge is... daar fladdert deze naar toe!

Tot de volgende keer!
Maartje

Reacties

  1. Jaaaaa heel gaaf!
    Die top 3 natuurlijk en je nieuwe kaartje!
    Vind em erg mooi, kan me voorstellen dat je er tevreden over bent :)

    Groetjes en geniet van je dag!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Maartje
    het papier is ook mooi wat je hebt gebruikt !

    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart !!
    Leuk dat je mee doet met onze challenge !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

  4. gefeliciteerd! Ik zag je kaart voorbij komen bij ge-we en ben ff kijkje komen nemen op je blog. Wat maak je leuke creaties! Ben meteen maar volger geworden hihi

    groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maartje, bedankt voor je leuke reactie op mijn wiebelkaart! :) Nu kwam ik even snuffelen op jouw blog, wat een moois zie ik hier zeg! Dus ehh.. ik kom vaker bij je langs. ;-) Groetjes! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten