Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas in July

Op tijd beginnen aan je kerstkaarten... het is mij dit jaar voor het eerst gelukt!
 
 


Ik had een idee in mijn hoofd om iets te doen met gescheurd papier en de letterstempels van SU. Er lag nog 'winterpapier', daarmee ben ik aan de slag gegaan.
De letters zijn op de achterkant van het scrapvel gestempeld. Je ziet een klein motiefje door de letters lopen!




En omdat ik zo lekker bezig was, heb ik gelijk een serie van gemaakt, allemaal net een beetje anders.




Zo heb ik m'n scrapvel in 1x opgemaakt. Kan ik de volgende keer weer met ander papier aan de slag!

Deze kaart doet mee aan de challenges van The Paper Players en DCL.

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Eenvoudige, maar erg leuke opzet. Goed idee om dan een hele serie te maken en je scrapvel gewoon op te maken. Ik ben altijd veel te zuinig, waardoor er eigenlijk altijd maar halve vellen blijven liggen. Meteen opmaken met een goed idee is natuurlijk veel handiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg! simpel en stijlvol :) goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje, via via op je blog terechtgekomen. Heb even rondgekeken, je maakt leuke dingen hoor! Deze serie is erg mooi! Idd. heel stijlvol,leuk idee zo met die letters! Groetjes, Miranda v.d. W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super mooi!!! Dank je wel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie! Handig om er meteen een aantal van te maken, doe ik meestal ook. Scheelt ook een hoop nadenkwerk. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel eenvoudig idee en o zo leuk. Super kaartjes. :)) leuk ook om er meteen een serie mee te maken.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely cards, such a beautiful mix of papers! Thanks for sharing this with us this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg, die serie !!! Brengt me op een idee !!!
    Ziet er top uit !
    Leuk !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very elegant! I just love the pretty papers you used. Thank you so much for joining us this week at the Paper Players! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele stoere, sterke kaarten, daar hou ik van! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten