Doorgaan naar hoofdcontent

Mojo Monday #305

Hebben jullie dat ook? Soms ligt er maandenlang materiaal te wachten waar je graag mee aan de slag wilt, maar wat er steeds niet van komt... Zo gaat dat hier in elk geval regelmatig!
 
 


Voor deze schets van Mojo Monday heb ik m'n 'eindelijk-gebruiken-verlanglijstje' gebruikt.

 
 

Aan de slag met het papier van Grace Taylor, en de stempelset van...? Ik vind de typmachine zó leuk!! Deze heb ik gekocht bij de Scrapsjop in Grave. Als je daar eens in de buurt bent... Aanrader!! Gestempeld op het achtergrondpapier, en uitgeknipt. Er zitten ook nog supergave letters bij, die heb ik op deze kaart niet gebruikt.




Stiksteekjes met de naaimachine, en afwerken met wat lint en een knoop van Artemio.

En nu...? Tijd voor een hele lange blogpauze! Even niets moeten van mezelf... Ik heb een hele lijst met (crea)wensen, die wil ik eerst af gaan werken. En als de batterij weer is opgeladen.. dan zie je me vanzelf weer terug!

Groetjes en veel knutselplezier!

Maartje

Reacties

  1. Dat heb ik wel eens met nieuwe aankopen, dat ik toch eigenlijk niet meteen weet wat ik er mee wil doen... dus dan leg ik ze maar even aan de kant. Komt uiteindelijk vanzelf wel weer naar boven! Gaaf kaartje is het geworden, leuk thema. Veel plezier met je (crea)wensen, gewoon weer gaan bloggen als je er zin in hebt. Wachten wij ondertussen geduldig af totdat we weer kunnen genieten van je creaties. :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waanzinnige kaart! Goede interpretatie van de schets! Bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen