Doorgaan naar hoofdcontent

Een neefje erbij...

Familie uitbreiding! Dat vraagt toch om een kaartje? Bij mijn broer is een zoon geboren. Ze houden van strak, geen tierelantijntjes, dus daar heb ik mijn kaart dan ook naar gemaakt. Ik heb de kleuren van de babykamer aangehouden.




Als eerste heb ik de Silhouette de naam laten schrijven (zo netjes krijg ik het met de hand niet), vervolgens de pen verwisseld voor een mesje... een ster eruit! Sterren vind ik top, vooral voor jongens!




Achter de ster washi tape (blauw is van de Wibra, groen van de Action). En wat vinden jullie van de knoop?! Gemaakt met een kleimal van SU. Gaaf hè?! Daar ben ik helemaal happy mee!

Deze kaart doet mee aan de challenge van Card Mania.


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Gefeliciteerd! Wat een bijzondere naam, die heb ik nog nooit gehoord. Ik vind je kaart leuk! Mooi strak, sterren en tape... hou ik van. Ik dacht dat een Silhouette alleen kon snijden, niet dus. Wat een geweldig apparaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maartjeeeee!

    Gefeliciteerd met je neefje, wat een mooie naam zeg!
    Ist een poepie?
    Oh en het kaartje vind ik ook super, die letters zijn echt strak!

    Tot binnenkort... ik ga ff bijkomen van het feestje van ons ventje.

    Groetjes!

    Vera



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze kaart is écht prachtig. Wist niet dat je met de silhouette ook kon schrijven! Ga er toch eens over denken om er ook één aan te schaffen.
    O ja, en gefeliciteerd met je neefje!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen