Doorgaan naar hoofdcontent

Forever in my heart

Daar ben ik alweer met een berichtje! Gisteren heb ik heerlijk met mijn moeder over de Blaak (R'dam) gestruind. Allerlei leuke knopen en kant gevonden. Spotgoedkoop! Bijv. 10 meter kant voor 1 euro... da's leuk! Dus als je in de buurt van Rotterdam woont, weet je waar je je slag kunt slaan!




Een tijdje terug heb ik dit label gemaakt. Achtergrond gestempeld met een woordenboekstempel van Hero Arts. Daar bovenop weer wat kleinere stempeltjes. De kleuren zijn in het echt subtieler, da's wel eens lastig overbrengen op een foto!


 

Afgewerkt met tekst, nietjes, bloem, etc. Dit label doet mee aan de challenge bij Creapaleis en Scrap my Dream.


Fijne dag!
Maartje

Reacties

  1. Leuk dat je even bij mij kwam buurten en natuurlijk ben ik meteen even hier gaan kijken. ik ben meteen volger geworden want je maakt hartstikke mooie en leuke dingen, erg creatief!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, ik vind vooral de achtergrond stempel heel gaaf. Maar uiteraard is de rest van de tag ook weer prachtig versierd. De bloem is ook mooi gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via SUper challenge blog kom ik bij je terecht. Wat een ontzettend leuke kaart heeft je man gemaakt, terecht dat hij in de top drie staat. Even verder op je blog gekeken. Mooi kaarten en labels maakt je. Van die stijl hou ik wel van, daarom volger geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi label is dit geworden, Maartje!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij SMD!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen