Doorgaan naar hoofdcontent

Neem je tijd

De kaart van Alexander is met succes geplaatst... hij kwam ermee in de top 3! Wat was hij trots (en ik ook)! Nog even, en dit blog is van ons samen :).

Een tijd geleden zag ik bij Vera een leuk label. Ik heb haar idee meegenomen, en er mijn draai aan gegeven. Wist ik eindelijk wat ik met deze Delfts blauwe plaatjes wilde doen!




Het was even zoeken naar een mooie papiercombi. Ik heb van alles door elkaar gebruikt: Marianne Design, SU en restkarton.




De stempel is van Inkerbell Stamps.




In plaats van een bedeltje, heb ik een plaatje uit het Marianne papier geknipt. Vond ik er precies bij passen!
Hij is ondertussen al verstuurd. Het is doorwerken om een beetje voorraad te houden, herkennen jullie dat?


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Ohhh sjonge wat istie gaaf!!
    Tof papier en leuk dat Delfts blauw.
    Ik dacht waar ken ik dat label van hihi :D
    Leuk dat je me ff linkt! Thanks!
    Vind jouw versie nog mooier ;)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs mooi gemaakt! Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het, super leuk voor Alexander! Goede reden om vaker te knutselen samen, gezellig! Heel leuk label heb je gemaakt, mooie combinatie van al je spulletjes. Ik moet alleen voor de kerst een beetje doorwerken, de andere voorraad puilt inmiddels uit! (Ik maak veel, maar verstuur niet zoveel haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag heb je gemaakt, leuk die combi met het delftsblauw!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige tag. Mooi papier heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen