Doorgaan naar hoofdcontent

Aan de slag met... bloemen!

Wat een buien... dit is toch weer voor een winterslaap? In elk geval heb ik zin om hier in huis een beetje te rommelen.
Op de Krea Doe heb ik een leuk papierblok gescoord, van Studio Light. De kleuren matchen perfect met de stempelinkt van SU: crushed curry en coastal cabana!!




's Avonds kwam ik vol inspiratie terug, en ben gelijk aan de slag gegaan :). Kijk maar mee naar het resultaat!






Vierkante kaart: randen oud gemaakt, stiksteekjes... De two-step bloemenstempel is van SU. Deze kaart doe mee bij Nadia's challenge (stempel en stiksteekjes).






Van de ronde kaarten heb ik er meer gemaakt: een bedankje voor mijn moeder en tante, voor de gezellige dag! Dit is een easel kaart. Hiervoor heb ik mijn cirkelframelits gebruikt. Het 'glans'papier op de onderste cirkel is van SU, net als het roosje. Ook hier stiksteekjes, heel subtiel. Zie je ze?
De challenge bij Card Mania is 'anything goes'. Daar doet deze aan mee. 

Er zullen vast nog meer kaarten volgen met dit papier!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Gaaf papier! De bloemen kleuren er prachtig bij inderdaad. Ik vind vooral je vierkante kaart helemaal leuk, stoere randjes en het stikwerk erbij is een mooie toevoeging. Ik moest ff zoeken, maar ik heb je 'stikrandjes' ook gevonden op je 2e kaart hoor haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi paperpad en je hebt er schitterende kaarten van gemaakt. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de vierkante kaart, prachtig vind ik 'm!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Maartje, prachtige paperpad heb je gekocht, ik vind het meestal zond eo mhet papier direct te gebruiken.Je hebt er wel een paar prachtige kaarten mee gemaakt en één met stikwerk, dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing card, so love the colours, great makes all of them . Thanks for joining us at Card Mania Challendges.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart Maartje.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi gemaakt Maartje
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge
    grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Maartje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten heb je gemaakt zeg! Een prachtige combinatie van papier en stempel. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooi kaarten hoor , Leuk dat je mee doet bij Nadia's challenge gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel heel mooi vind ik je kaarten!! Als ik verder scroll zie ik ook veel moois, Maartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaartjes; leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooooooh dat papier!!\
    om te kwijlen :)
    gave kaartjes ook!!

    groetjessssssssssssss

    veraaaaaaaaaaaaaaaaa

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen