Doorgaan naar hoofdcontent

Clockworks

De achterliggende tijd heb ik niet stil gezeten (of juist wel... op een stoel achter mijn hobbytafel). Eén van onze nieuwe stempelsets is Clockworks van SU. Een keuze van Alexander (jaja, samen hobbyen is ook samen kiezen of delen). Ik vond het een lastige set, en daarom bleef hij een tijd liggen. Deze week kon ik het niet langer aanzien, en ben de uitdaging aangegaan!




Dit is 'm geworden... Een keer met rood, da's weer wat anders!




De wijzerplaat is op vellum gestempeld. Leuk speelmateriaal! Ik ben van plan om het vaker te gaan gebruiken. En de grap is dat ik het uiteindelijk een leuke stempelset vind om mee te werken! :)


Fijne dag verder!!
Maartje




Reacties

  1. Ik vind het een erg mooie kaart geworden. De kleuren zijn erg mooi en je hebt de achtergrond ook mooi gestempeld. Het transparante vellum doet het goed!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal goed gelukt! Het rood er bij is gaaf, met de klokken er bij een stoere mannenkaart. Het vellum is er idd ook leuk bij. Heeft je man de smaak te pakken na zijn top 3 plek? ;-) Leuk om dit samen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij heeft de smaak te pakken hoor! Daarvoor ook al, trouwens. Maar er moet ook nog e.e.a. geklust worden in huis, dus hij heeft weinig tijd om te knutselen. Proberen 1 avond in de week samen aan de slag te gaan, dat lukt wel. Groetjes!

      Verwijderen
  3. Dit is weer eens wat anders, echt gaaf.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg mooie kaart! De gestempelde achtergrond, de klokken en dan vooralmdie en met de vellum wijzerplaat. Gaaf, Maartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen