Doorgaan naar hoofdcontent

New home

New home... er zijn om ons heen nogal wat mensen verhuisd! Dat betekende: verhuiskaarten maken! Op Marjoleine's blog kwam ik een leuk idee tegen. Ik heb een papierblok van Bo Bunny liggen wat ik niet zoveel gebruik, maar wat hier wel goed bij past.








Drie kaarten: 't zelfde idee en toch anders. De huisjes (mal van Marianne Design) heb ik met de Silhouette uitgesneden. De houten letters zijn van Kars.

De challenge bij Hobbyhome is: alles mag. Daar verhuizen deze kaarten naar toe!;) Tot gauw, want ik ga nu met nieuwe spullen van de Krea Doe aan de slag!


Maartje

Reacties

  1. Mooie stoere verhuiskaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke verhuiskaarten gemaakt, het huisje van Marianne Design is leuk hiervoor! Leuk dat je mijn blog hebt gevonden!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen