Doorgaan naar hoofdcontent

Spannende avond... :)

Als dit blogbericht verschijnt, zijn wij druk aan de slag! Vanavond geef ik mijn eerste SU party! Spannend (hoe zal het gaan?), maar ook leuk. Alexander gaat mee om te assisteren, fijn! En natuurlijk hebben we een bedankje voor de gastvrouw (m'n schoonmoeder) bij ons :). Ik heb een notitieblok gepimpt:




Alle materialen zijn (hoe kan het ook anders ;)), van SU. Ik heb gebruik gemaakt van de prachtige Beautifully Baroque stempel, en het bijpassende papier. 'k vind het een gewéldig patroon!! De stempel is afgedrukt op vellum, en daarna uitgeknipt. Dat geeft zo'n mooi mat effect. Stempel en tekst zijn geëmbosst met zilver. Met zilverdraad een randje rondom gestikt, et voila!




In dezelfde stijl heb ik er een kaartje bij gemaakt. Deze zit in een vellum envelop, waar ik de stempel ook op geëmbosst heb.




Het kaartje uit de envelop - opeens een heel ander effect hè?




Ingepakt en wel...
Later deze week laat ik zien wat we op de party gemaakt hebben!


Groetjes!
Maartje

Reacties