Doorgaan naar hoofdcontent

Verjaardagskaartje...

Zijn jullie druk met oliebollen bakken, werken of vakantie vieren? Wij hebben allebei bijna 2 weken vrij, en naast een hoop geklus is er gelukkig ook nog tijd om te hobbyen! En om mijn laatste blogbericht van dit jaar te schrijven ;).

De achterliggende tijd ben ik zoet geweest met verjaardagskaarten. De stapel is inmiddels klaar en afgeleverd. Hier nog een kaartje wat er ook bij zat.




Oeps.. welk papier was het ook al weer? O.a. van Graphic 45, en volgens mij ook van Kaisercraft. Het labeltje komt bij Xenos vandaan.
De kaart sluit met een lint, dat d.m.v. splitpennetjes vast zit. Ik gebruik die kleintjes vaak, ideale maat!




De binnenkant... stempels zijn van MD.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling, en een heel mooi en creatief 2014!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Wat heerlijk dat je vrij bent! Lekker om 'moetjes' af te werken, maar ook nog tijd te hebben voor de hobby. Wat een mooi kunstwerkje is dit zeg, heel leuk met het lintje er om heen om het bijeen te houden. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart geworden, deze vind ik echt iets voor een man.
    Jullie ook een fijen jaarwisseling en vooral een creatief 2014.

    Groetjes,Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje! Leuk dat je het voornemen hebt om met mijn '52 weeks' challenge mee te gaan doen!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen