Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas - 1

Uh... een hele uitdaging! Meedoen aan Yvonne's 52 weeks of Christmas. Ik ga het proberen, aan het eind van het jaar ga ik tellen ;).




Voor deze kerstkaart heb ik de schets van Scrap my Dream gebruikt, en... restjes uit de kast gehaald (DCL)! Er lagen nog allerlei strookjes vellum, deze heb ik verwerkt tot een strik! Hiervoor heb ik de Envelope Punch Board van SU gebruikt. Echt superleuk om te doen!!




Op het vellum sterren van SU gestempeld en bewerkt met embossingpoeder. Naaimachine mèt en zonder draad gebruikt (tsja, met een prikpen krijg ik het niet zo netjes).




Dat was nummer 1... de start is er! :) Op naar de volgende...

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Hij is super geworden, prachtig kaartje. :) leuk dat je mee doet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, dat is zeker een hele uitdaging, 52 weken lang een kerstkaart, maar dan weet je zeker dat je er eind van het jaar genoeg hebt! :-)
    Ik heb inmiddels ook het punch board (ik kon me niet inhouden bij Doe a Ding toen ik 'm daar zag staan ;-)) en strikken ermee maken gaat inderdaad super :-) Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje, wat leuk om je via een blog van kerst kaartjes tegen te komen.
    Ga ook proberen om 52 kerst kaartjes te maken, heb ik niet zoveel stress in december om ze nog allemaal te maken.
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met die strik.
    Groetjes Carolien Boone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie start en een leuk voornemen! Succes ermee hihi... en veel plezier natuurlijk. Ik kan het niet hoor, heel het jaar door kerstcreaties maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge dapper van je hoor dat je meedoet hihi.
    Scheelt wel een hoop werk denk ik aan het eind van het jaar ;)

    Groetejs

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke restjes-kaart en die strik is helemaal geweldig!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een gaaf kaartje zeg mooi die vellum strik en een goed voornemen he met die kerstkaartjes. Lekker een voorraad maken en geen stress meer. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi! prachtige strik! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, leuk dat je mee doet met de uitdaging van Scrap my dream
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje heb je gemaakt van onze schets. Bedankt voor het meedoen bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten