Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas - 2

Oeps... een week gaat wel snel hoor! Maar het is gelukt: kerstkaart nr. 2 voor Yvonne's 52 weeks of Christmas!




Restjes papier gebruikt uit het blok van DVWC - The Tradewinds matstack. Erg lastig papier om te gebruiken. Maar die gouden achtergrond vond ik wel bij kerst passen. De stempels zijn van SU. De Baroque stempel (mijn favoriet) heb ik met embossingpoeder bewerkt en daarna gesponsd.

Ik ga gewoon rustig door. Jullie ook? :)


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Ik knutsel ook lekker verder, maar dan geen kerstkaarten. ;-) Mooi is 'ie, fijne kleuren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Maartje...heeft een mooi klassiek uiterlijk... prachtig die barrokstempel...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Mooi kaartje tof zo eenvoudig. en een keer iets anders dan met een stempel.
    Groetjes Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtigmooi kerstkaartje Maartje - mooi gecombineerd met die stempel - ik vind hem heel stijlvol.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie klassieke kerstkaart met een sjieke uitstraling.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele luxe kaart met dat goud. Mooi gedaan Maartje.
    groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je felicitaties! En een fijn vooruitzicht dat 28 zijn niet zo erg is - hoef ik me met die overgang geen zorgen te maken hihi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten