Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas 3 & 4

Help... alweer donderdag? Tijd voor een kerstkaart! En ik liep al 1 ronde achter... Waar ben ik aan begonnen?????? ;) Voor 't gemak dit keer 2 labels, sta ik gelijk weer op het juiste aantal. De foto's zijn niet helemaal top, sorry. Tijd voor wat meer zon :).




Papier en plaatjes zijn al wat ouder, van Eline. Daar heb ik een keer voorbeelden mee gemaakt. Weggooien vind ik zonde, dus heb het hier op verwerkt.





We zijn ook nog met andere dingen bezig hoor! Alleen heb ik geen tijd gehad om daar foto's van te plaatsen. Ik probeer zaterdag voor een update te zorgen :).


Tot dan!
Maartje


Reacties

  1. Rustig aan, het is geen moeten, maar de kaartjes zijn top!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 prachtige labels geworden Maartje....en ik kan het niet zien hoor dat het papier al wat ouder is...super leuk die uiltjes met hun wiebeloogjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstlabels Maartje - leuk hoor die wiebeloogjes, het pept het plaatje meteen op - ik vind ze toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,
    Toffe kerstabels, ideaal om aan een kerstcadaeutje te hangen.
    leuke kleuren.
    groetjes Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige labels!
    Papier en de uiltjes zijn tijdloos, blijven altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maartje het zijn prachtige labels. Met die uiltjes en ook wat ouder papier moet toch een keer op. Heb pas al m.n papier en spullen uitgezocht maar dan kom je zoveel tegen dat ik denk dat moet eerst maar eens op.
    vind het inderdaad ook snel weer donderdag, heb vandaag m`n kaartje pas klaar.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen