Doorgaan naar hoofdcontent

Bij Oma Dee - 1

Afgelopen weekend zijn Alexander en ik in Enkhuizen geweest. De reden was een bezoekje aan Bij Oma Dee! Nou ja, bezoekje... ;) het werd een hele dag, omdat we de workshop mini-album maken gevolgd hebben. We hebben er een heerlijk weekend weg van gemaakt. Wat was het leuk en gezellig!! Onze albums laat ik binnenkort zien, ik heb nog geen tijd gehad om er goede foto's van te maken.
Ik heb wél tijd gehad om wat kaarten te maken en te showen...







Thuis ben ik aan de slag gegaan met de restjes van het papierblok van Bo Bunny: Pincushion. Want al snijdend zag ik van mijn afval iets leuks verschijnen - idee van PinterestRandjes inkten, plakken, cirkels uitstansen met snijmallen (Stampin' Up), stempel en bedeltje zijn van Marianne Design.
Een bedankkaartje naar Bij Oma Dee, voor de leuke dag, en gelijk ook nog wat voor de voorraad!





Op Pinterest kwam een leuke schets langs, deze heb ik verwerkt op een ronde kaart. Ook voor Bij Oma Dee ;), maar dan voor de challenge van deze maand!


Allemaal een fijn weekend!

Maartje

Reacties

  1. Wooooow Maartje dat zijn 2 prachtige kaartjes wat een prachtige kleurtjes en heel mooi die sketches....
    GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Maartje - supermooie kleurtjes, supermooi sketch en prachtigmooi gedaan - ik vind ze super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoe je de strookjes op beide kaarten hebt verwerkt! Echt heel leuk! Ik heb toevallig gisteren ook een kaart met strookjes gemaakt, ook met inspiratie van Pinterest haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk hoe je dat ronde kaartje hebt gedaan met die strookjes! Tof kaartje, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaartjes heb je gemaakt! Leuk met de restjes van je boekje! Het was zeker heel leuk, hopelijk tot een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind die bovenste kaart echt zo cool, die kleuren zijn mooohoooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen