Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas - 6

Tijd om de labels uit de kast te trekken! Ik ben aan de slag gegaan met een stempelset van het Kruidvat, die ik heb genomen om dit schattige hertje :). Het idee voor dit label komt hier vandaan.




Verder heb ik materialen gebruikt die er al een hele tijd lagen. Het muziekpapier hebben we een keer in Heesch gekocht, de belletjes zijn van de Hema, doily van SU.




De naaimachine deed ook weer geduldig zijn werk ;). Volgende week nog een label met deze stempelset!

Dit label doet mee aan de challenge van Dutch Dares.


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Wauwww wat n tof label!!
    Dat idee van die doily is super!
    En je gaat lkkr zo met je kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend labeltje Maartje - prachtigmooi gedaan - ik vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig label heb je gemaakt. Mooie kleuren zo bij elkaar en vooral: wat een goede planning om nu al met kerstkaarten/-labels bezig te zijn. Bedankt voor het meedoen aan Dutch Dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie label! Leuk dat je meedoet met dutch dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares challenge. Mooi label.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi label heb je gemaakt Maartje. Is wel mijn ding zo die kleuren prachtig.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig label Maartje. Bedankt voor het meedoen aan Dutch Dares.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen