Doorgaan naar hoofdcontent

Life doesn't have to be perfect...

... to be wonderful! Wat een mooie spreuk hè?! Eén van de redenen waarom ik deze stempelset (SU) wilde hebben :).




Het papier komt uit hetzelfde blok als de vorige kaart. Dezelfde kleurencombi, maar totaal ander effect! Het dunne touw komt bij de Pipoos vandaan. Gisteren was het een 'schets-dag', want ook voor deze kaart heb ik een schets gepakt, van Mojo Monday:




Ik ben heerlijk bezig geweest, dit is echt mijn papierblok :). Lekker strak, met een twist... Feestje dus, in de hobbykamer ;).


Fijne dag verder!
Maartje

Reacties

  1. Dit papier heb ik ook net binnen. Was ook helemaal mijn ding. Word er vrolijk van!
    Toffe kaart heb je er mee gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Maartje - een supermooi geheel en de spreuk is heel mooi - ik vind hem toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Maartje ...mooie tekststempel is dat....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is een erg mooie kaart Maartje, en ook een hele mooie tekst stempel. Die zul je vast vaak gebruiken.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen