Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas - 7

Vorige week zagen jullie een kerstlabel van me, vandaag nóg een label. Dezelfde stempels, maar toch weer heel anders door het kleurgebruik.




Plakparels zijn van Panduro, de splitpen bovenaan het label is een oude van Artemio. Ik heb een grapje uitgehaald met naaien: deels met draad, en deels zonder draad genaaid. Vond ik een grappig effect hebben. 

Vandaag gaat knutselen niet lukken, ik heb de oppas op mijn nichtje. Die kwettert er vrolijk op los, en huppelt rond. Ook heel erg leuk! Dus dat buiten we gezellig uit :)


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Schitterend kerstlabel heb je weer gemaakt Maartje - supermooi gedaan met heel leuke accentjes - ik vind hem super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke label heb je weer gemaakt. Die afdruk van het hert is wel erg mooi en kun je op veel manieren gebruiken denk ik.
    Ik ken het wel een beetje dinsdag waren Emma en Marit er allebei dan kun je niet zo veel doen wat knutselen betreft. Maar is zeker wel genieten.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen