Doorgaan naar hoofdcontent

SU-per kleurenuitdaging

Goedemiddag allemaal!

Een zon-regen weekend :), wat zijn jullie plannen? Hier wordt geklust door Alexander, en ik ben de hobbykamer aan het opruimen :(. Weet je wel, allerlei stapels op je bureau om 'ooit nog eens iets mee te doen', spullen die nog een plekje moeten krijgen... En m'n nieuwe aanwinst inruimen: een koffertje van Joy met magneetvellen, om mijn snijmallen in op te bergen. Super ding!

Gisteren ben ik aan de slag gegaan voor de SU-per kleurenchallenge: gebruik de kleuren wisteria wonder, wild wasabi en smoky slate. Zelf had ik deze kleuren niet snel gekozen, maar ik vind het wel hele mooie combinatie!




Ik kon het niet laten om mijn favoriete stempels uit de kast te pakken: Stippled Blossoms en Hardwood van SU. Het lijkt zo of de bloemen tegen een schutting groeien!

Kwamen die planten en bloemen ook maar zo makkelijk in onze tuin... we moeten even geduld hebben tot onze achtertuin ingeplant wordt, dus tot die tijd doen we het maar met bloemenkaarten ;).


Fijn weekend!
Maartje

Reacties

  1. Prachtige bloemenkaart Maartje - een prachtstempel is dat - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, super kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi!! ik vind de kleuren ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eén van de eerste sets die ik kocht bij SU deze bloemen, zo mooi! Prachtig deze kleuren, en een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi zo, de kleuren en de bloemen zo tegen het hout! Ik heb het magneet koffertje ook, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! En leuke kaartvorm ook. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knaller zeg! Heel mooi.
    Leuk dat je meedoet met onze SU-per challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maartje wat een mooie kaart heb je gemaakt, geweldig de kleuren passen ook goed bij elkaar.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten