Doorgaan naar hoofdcontent

Zwanger...

We horen het nogal eens om ons heen! Veel leeftijdsgenoten krijgen een gezinnetje, en daar horen felicitatiekaartjes bij voor zwangerschap en geboorte. Tijd om de voorraad op peil te brengen... dacht ik, want ondertussen zijn alle kaarten alweer verstuurd ;).

Een tijdje terug heb ik met mijn moeder zitten knutselen, en heb ik deze leuke embossingmal van haar gebruikt:




Ik heb eerst een witte basis geëmbosst, en vervolgens wat gekleurde papiertjes. Deze heb ik uitgeknipt, en 'aan de waslijn gehangen'. O zo simpel, maar wat een schattig effect! De knijpers gekleurd met wat inkt. Papier is van Grace Taylor en Eline, stempel is ook van Eline. 

Deze kaart doet mee aan de challenges van Hobbyhome en EHI.


Fijne dag!
Maartje

Reacties

  1. Oh wat een superleuk zwangerschapskaart Maartje - heel leuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn de leukste kaartjes om te maken hè! Deze is superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Maartje, echt heel mooi gedaan.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten