Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas - 8

Iedere week een kerstkaart? Uuuuuuhhhhhhhhh.. ;) Nee, dat lukt me echt niet. Dus af en toe een kerstkaart, dat lukt me wél!




Ik wilde dit model kaart een keer uitproberen. Simpel om te doen, maar net een ander resultaat. Grappig! Van een A4 heb ik een strook van 4 1/4 inch afgesneden, en gerild op 4 1/4 en 8 1/2 inch. Op de laatste rillijn heb ik met een cirkel framelit een opening gesneden, en daar is je basis...




Nog even een foto van dichtbij...
Volgens mij is het wel duidelijk dat ik een belletjes-tic heb :). Hihi, op mijn verjaardag is de voorraad weer aangevuld, dus ze zullen nog wel vaker te zien zijn! 't Papier is trouwens van Joy!, een restje van vorig jaar (kan ook niet anders als je nu met kerstkaarten bezig bent).

Jullie zien vanzelf wanneer er weer een kerstkaart gelanceerd wordt... :)


Fijne dag!
Maartje

Reacties

  1. Super leuk model, inderdaad weer even wat anders. En ik vind de belletjes enig, dus mij vervelen ze niet hoor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt Maartje - ik vind hem super

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen