Doorgaan naar hoofdcontent

Koningsdag Bij Oma Dee - 1

Hallo allemaal!

Met Koningsdag zijn we de hort op gegaan. Een nachtje Enkhuizen, 's ochtends over de vrijmarkt struinen, en 's middags een workshop Bij Oma Dee. Dat beviel goed! :) Wat een gezelligheid, daar aan tafel!
Nadine gaf de workshop: een kaartenstandaard met 3 kaarten. Na het eerste snij- en vouwwerk werd het puzzelen: welke kleuren gebruik je? Ik ben voor roze/ zwart/ wit met een paar kleuraccenten gegaan.


 De standaard mét kaarten...


De eerste kaart...


Met een bloem van vliegerpapier...


Deze heb ik thuis afgemaakt...


Nog een keer de lege standaard...


Het blokje is van American Crafts (Plus One).Een heel veelzijdig blok papier!
Enne... ik hou van touwtjes, dat is wel duidelijk hè?! Zo leuk, iedereen heeft een heel ander eindresultaat! Nieuwsgierig geworden? Kijk dan even bij Cornelie, Judith, Dora en Miranda. Morgen laat ik Alexander z'n creaties zien!


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. wat een idee om zo een weekendje weg te gaan. helemaal geslaagd, geloof ik.
    en je creaties....wat mooi!! zo goed gewerkt met die kleurtjes. prachtig geheel.
    zo leuk om te zien dat iedereen zo verschillende kaarten hebben gemaakt.
    het was inderdaad erg gezellig aan de tafel. het was genieten....
    tot morgen dan....
    fijne avond.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om jouw eindresultaat hier terug te zien. Mooie kleurencombinatie en ook de kaarten-layouts zijn super! Het was heel gezellig, goed verzorgd en we hadden plezier met z'n allen aan tafel, toch! In september gaan we op herhaling (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw uitwerkingen ook heel erg mooi, wat een leuk papier en mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen