Doorgaan naar hoofdcontent

Bedankjes

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn zus een leuke opdracht: bedankjes maken. Een label aan 'iets'. Dat iets werden zakjes met zelfgebakken koekjes.
Dat was dus eerst stempelen, en toen in de keuken duiken! Twee dingen die ik heel erg leuk vind :).




Het is zo leuk om in de stijl van een ander te kruipen, en dat is hierbij goed gelukt. De labels zitten in een vellum zakje, de naaimachine was dus ook weer zoet! Alle materialen zijn van Stampin' Up.




De grote vraag was: kun je er de tekst op zetten: 'Wat ik je nog zeggen wil...'? Dat kon, met dank aan het Stempelatelier. Daar heb ik deze tekststempel laten maken, super!




Er moest ook één mannen variant komen, dat is deze geworden.
Helaas ben ik vergeten om foto's te maken van het eindresultaat, met zakjes en al... :(

Het was erg naar haar zin, en dat is het leukst! Missie geslaagd :)!


Tot ziens!
Maartje

Reacties

  1. Super leuke labels, erg leuk in het vellum zakje met het stikrandje! Wat een luxe dat je die stempel helemaal hebt besteld (hij is wel mooi geworden!), ik had de tekst gewoon geprint op papier haha. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ook! Maar ik wilde m in precies dezelfde kleur als het karton, en dat lukte alleen met stempelen ;-)

      Verwijderen
  2. Oh wat is dit mooi zeg! Schitterend wat een pracht creatie :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten