Doorgaan naar hoofdcontent

Doosjes - Cuddly Toys 2

Wat een heerlijk weer!!! Lekker in de tuin met een boek, fietsen, buiten rommelen... van knutselen komt niet zoveel. Maar ik heb wel wat om te laten zien!
Een tijdje geleden maakte ik deze voorbeeldkaarten. De restanten heb ik verwerkt op deze doosjes. De basis is gemaakt met het envelope punch board. Dat gebruik ik bijna dagelijks!


- de meisjesvariant - 


- naaien, touwtjes, rozet, belletje - 


- totaalplaatje - 

De rozetmal is van Tim Holtz. 'k Gebruik hem weinig, toch maar es op zoek gaan naar inspiratie om hem vaker te gebruiken!


- en een jongensvariant - 


- ik hou van labeltjes, ze blijven leuk - 


En toen was het wachten... of Vera een jongen of meisje zou krijgen :). Gisteren is het doosje bij haar beland, met een cadeaukaart erin. Geeft altijd gezelliger dan de winkelverpakking!

Geniet van deze mooie dag, ik duim dat de BBQ alsnog aan kan, en zo niet.. dan eten we ook wel lekker ;).


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Ik vind ze echt heel erg leuk!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die plaatjes, echt humor! Super leuk doosje om iets kleins in te doen, ik vind labels ook altijd erg leuk. Ik heb zojuist ook iets voor Vera gefreubeld, ook met een beestje er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa dat doosje staat hier nog te pronken,echt zooo schetig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schatjes zeg! Super leuk zijn ze :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil je aan mij verklappen waar je het voorbeeld voor je doosje vandaan hebt? Of heb je het zelf bedacht? Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid! De basis is een rechthoekig doosje, met een hap eruit. Daar een wikkel omheen maken... Op deze site kan je de maten voor een doosje berekenen, handig om te gebruiken! http://www.thecraftyowl.co.uk/boxbuster/ Succes! :)

      Verwijderen
  6. Hoi hoi!! Wat een schattige doosjes heb je gemaakt! Errug leuk! Ik pak het punchboard ook vaak, vooral voor bijpassende enveloppen!
    De rozet is bij mij vorige week ook weer eens gepakt. Te mooi om niets mee te doen binnenkort op mijn blog ;-)
    Je profielfoto is ook leuk!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen