Doorgaan naar hoofdcontent

Baby

Soms heb je van die momenten waarop het vanzelf gaat. Dat was vanavond het geval. Al spelend met de nieuwe stempelset 'Something for baby' (met snijmallen) kwam deze kaart eruit rollen.




Het model is niet nieuw, dat heb ik jaren geleden wel eens gebruikt, maar ik vond het toch leuk om nog eens zo'n soort kaart te maken.




Ik vind het een geweldige set! Die details: hangertjes, sokjes...




Zie je de prikgaatjes in het badeendje? Jammer dat we geen bad hebben, ik zou het helemaal vol zetten ;)


Tot de volgende keer!

Maartje

Reacties

  1. He, een kastje! Geinig zeg! De nieuwe materialen zijn inderdaad erg leuk! Ik heb de nieuwe catalogus liggen... oeioeioei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maartje, wat een leuk kaartje zeg! Zo lief! Mooie kleurtjes ook! En dat kastje erbij, heel leuk gedaan! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend leuk, de kleurtjes en alle details! echt een lief kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten