Doorgaan naar hoofdcontent

Geslaagd!

Kleine meisjes worden groot...! Dit jaar hebben 3 nichtjes eindexamen gedaan, en... zijn geslaagd! Super toch?! Dat is wel een kaartje waard!
Lach niet, ik heb ze een keer 's nachts gemaakt, toen ik niet kon slapen. Ben ik de enige die zo erg is, of is dit wel herkenbaar? :)








Voor 2 meiden een vrolijke, roze kaart. Lekker spetterend. De letter snijmallen van MFT ga ik steeds meer gebruiken. Ze snijden fijn, en een woord past perfect op een kaart.




De oudste is niet zo van het roze, dus daar heb ik deze kaart voor gemaakt. Heel anders, maar ja... we zijn ook allemaal anders! ;)

Dat was ie weer voor vandaag! Geniet van de dag, en tot de volgende keer!

Maartje

Reacties

  1. Twee toppertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn 3 mooie kaarten. Leuk om te zien dat ze alle drie toch weer heel verschillend zijn.
    En je bent niet de enige hoor. Die s`nachts bezig is, ik ben soms ook zo erg.
    Beter bezig zijn dan liggen draaien in je bed, toch.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk dat ze allemaal anders zijn! En stuk voor stuk gaaf gedaan!
    Ik slaap gelukkig goed 's nachts, maar dromen erover doe ik dan soms weer wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaartjes Maartje weer top gedaan van die meiden en ook van jou...en dan in nog wel in de nachtelijke uurtjes....nee, nee s'nacht droom ik alleen maar van kaartjes maken en dan s'morgens ben ik de ideeën weer helemaal kwijt...hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaartjes Maartje! Heel mooi met die grote letters, die staan nog altijd op mijn verlanglijstje...
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oewwwww die roze met bruine zijn geweldig leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik ben gek van dat alfabet :) En vind het helemaal niet gek dat je snachts scrapt hoor. Ik ga soms door tot in de late uurtjes, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen