Doorgaan naar hoofdcontent

Kadobon voor Alexander

Vandaag is Alexander jarig, dus feest in huize Boers! ;) Terwijl wij taart zitten te smikkelen en de bbq aansteken, laat ik zien wat ik voor hem gemaakt heb...




Een tegoedbon voor de musical 'Moeder, ik wil bij de Revue', daar wil hij graag naar toe (en ik ga graag mee, hihi). Het is een lekker grote basis, daar kan je tenminste iets op kwijt! ;) Ik heb een plaatje van internet geprint, en dat met de Silhouette als afgescheurde memo uitgesneden. Als bovenlaag mica, met daarop vellum letters (MFT - High Rise Uppercase), die ik weer bewerkt heb met crackle accents. Daardoor gaan ze lekker bobbelen, barsten, etc. Ik vind het een leuk effect geven!



Een leuke paperclip van Artemio houdt de kaartjes op zijn plaats. En nu is het een kwestie van geduld hebben tot september.... Wij hebben in elk geval voorpret!

Eén van mijn mannenkaarten staat in de top 3 bij SU-per challenges. Toch altijd weer leuk!


Fijne dag verder!
Maartje

Reacties

  1. Gefeliciteerd met Alexander! Wat een leuk cadeau en je hebt het mooi 'ingepakt'. Gaaf effect met het mika en vellum. Leuk ook dat je in de top 3 bent beland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Origineel, errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Alexander!
    Een leuke kaart voor een leuk uitstapje, veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met Alexander! Wat een gave kaart voor hem! Alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maartje een beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met Alexander`s verjaardag.
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. En een leuk uitstapje om samen heen te gaan.
    Ook je mannenkaarten zijn super goed gelukt.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsnog gefeliciteerd, beter laat dan nooit! Erg leuk kado heb je voor hem gemaakt, grappig dat craquelé op het vellum. En gezellig om daar samen heen te gaan. Zo heb je wel iets om naar uit te kijken!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, kom er achter dat ik met m'n verkeerde blog ingelogd was! Ik ga je met dit blog volgen!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen