Doorgaan naar hoofdcontent

Mannenkaarten!

Al een tijdje ligt het Industrial papier van Studio Light te wachten... Ik vind het zulk gaaf en stoer papier! Afgelopen weekend ben ik er eens voor gaan zitten, en daar kwamen deze kaarten uit gerold...





Het papier doet al veel, nog wat kleine accenten met stempels (Clockworks, Gorgeous Grunge - SU), een bedeltje, wat nietjes and that's it!




De bottle caps liggen ook al een tijd schuldig naar me te kijken :(. Maar daar heeft de SU-per challenge verandering in gebracht! Het plaatje erop is bewerkt met Glossy Accents.

De voorraadbak is behoorlijk leeg, en dan vind ik kaarten zonder tekst soms het handigst. Voor allerlei gelegenheden bruikbaar!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wow, heel gaaf gedaan Maartje, inderdaad lekker stoer en mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave uitwerking heb je gemaakt!!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de onderste kaart heel leuk, Maartje! De rest is lekker stoer. Ik zag dat je in de top 3 zit, gefeliciteerd, terecht!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen