Doorgaan naar hoofdcontent

Beterschap

Vinden jullie het ook zo leuk om stempels te lenen? In andermans kast staat nu eenmaal meestal wat anders dan in de jouwe... ;). Zo heb ik pas tijdens een knutseldate deze stempels gebruikt, en gecombineerd met mijn eigen materialen.




Het papier (Epic Day This and That) geeft al een mooie basis. De trekker is afgedrukt op wit papier, waarna ik het vanaf de buitenrand gesponsd heb. De afdruk zelf blijft wit. Zo past het beter bij het papier.




Zoals je kunt zien past het tekstlabel achter de trekker. Het 'notitieblokrandje' heb ik gemaakt met een nieuwe pons van SU (Spiral Border Punch). Die ga ik veel gebruiken! Gaaf!




En dan het prikken voor volwassenen. Best verslavend................................................. :)

Ik doe weer eens mee aan een challenge, de 'alles mag' van EHI, en bij SU-per is het thema 'ponsen'.


Tot ziens!
Maartje

Reacties

  1. Wat een leuke, stoere kaart. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja, het is is lekker strunen in de kast van een anders, brengt ook weer nieuwe inspiratie. En dat prikken voor volwassenen heb jij aardig onder de knie zie ik, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Maartje,
    wat een mooi en stoer kaartje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere kaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij hobbyhome.
    GRoetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen