Doorgaan naar hoofdcontent

Christmas - 9

Kerstkaarten! Zoals jullie zien staat de teller op 9, terwijl het uh... week 32 is :). Het werkt bij mij toch beter om een stapel tegelijk te maken! En dan het liefst in serie...




Vandaag een eenvoudige kaart. Het uiltje komt uit een kado knipvel van MD. Ik heb het oude vertrouwde papier van Eline er maar weer bij gepakt, omdat het zo goed kleurt!
Wat prikrandjes, belletje, etc. maken het af. Ik vind 'm simpel, maar wel leuk.

Vanochtend las ik het leuke nieuws, dat ik bij Cards & Scrap een prijs heb gewonnen met deze kaart. Altijd leuk om te horen!! Jullie snappen wel dat ik de brievenbus goed in de gaten ga houden ;).


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat een lieffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Maartje.
    Gefeliciteerd met je eerste prijs bij Cards & Scrap!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart is dit, en trouwens je serie is ook erg mooi van hiervoor. terecht gewonnen hoor! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kerstkaartj Maartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Maartje,
    heel leuk en mooi kerstkaartje
    fijn weekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen