Doorgaan naar hoofdcontent

Doosjes!

Daar zijn ze dan... de doosjes die ik in opdracht maakte. Een èrg leuke opdracht! Het zijn bedankjes voor de collega's van mijn tante, omdat zij met pensioen is gegaan. We hebben even gebrainstormd over wat leuk was om te geven, en dit is 'm geworden...








Met dank aan Carolien, die deze práchtige pioenroos zeepjes maakte! Echt super gedaan!
De basis heb ik gemaakt met het envelope punch board. Dat was flink ponsen, vouwen en plakken. De randen van de bodem zijn bestempeld met de Gorgeous Grunge set.
Uit het deksel heb ik een cirkel gestanst, langs de rand geprikt, en er mica achter geplakt. Daarna beplakt met het papier Madeline, en afgewerkt met een bloem.




Ze zijn allemaal net wat anders geworden. Het was een hele klus. Uiteindelijk heeft een vriendin geholpen om de laatste doosjes af te maken. Dat ging als een speer én was gezellig :). Mijn tante was er helemaal blij mee, en hopelijk haar collega's ook!


Tot ziens weer!
Maartje

Reacties

  1. Hallo Maartje,
    wauww vind ze super mooi heel fijn om te ontvangen
    fijne avond
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, ik ben op dit moment ook helemaal in-to-the-boxes...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en gezellige doosjes zeg! Mooie inspiratie voor mijn punchboard! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk!! Maar daar heb je dan ook wel eer van, want ik vind ze geweldig mooi! Leuk idee, zo'n mooi zeepje erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De doosjes heb ik in het echt gezien, zo leuk! De zeepjes zijn kunstwerkjes, lieve manier om je collega's op deze manier te bedanken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten