Doorgaan naar hoofdcontent

Naamslinger...

Een welkom voor een baby...
Ik maakte een naamslinger voor Hylke! De kleur is aangepast aan de babykamer: olive green, en het geboortekaartje.




De vlaggetjes sneed ik uit met de Banner framelits van SU. Met de mal van MFT maakte ik de letters.
Het leuke is, dat als je 'm omdraait, je dit ziet:






Handig als je 'm bijvoorbeeld voor het raam hangt. De foto's zijn niet allemaal even scherp, maar ik had niet zoveel kansen om foto's te maken... :(

De superleuke babyset van SU weer uit de kast getrokken: Something for baby. Ik vind 'm zó enig! De vlaggetjes zijn vastgeplakt met het All is Calm washitape, uit de nieuwe wintercatalogus. Nog een nietje voor de stevigheid, en inpakken maar!

Met deze slinger doe ik mee aan de SU-per challenge.


Groetjes,
Maartje

Reacties

  1. Leuk zeg! Zeker dat'ie er aan de achterkant ook mooi uitziet. Mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maartje,
    hele mooie naamslinger knap gedaan
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel persoonlijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf deze slinger. En leuk dat ie aan beide kanten gebruikt kan worden. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk! En aan twee kanten is helemaal top, daar neem ik meestal de moeite niet voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Maartje deze slinger, mooie jongenskleuren ook! Dat zal vast heel leuk staan op de babykamer van Hylke!
    Leuk dat je meedeed met de uitdaging bij SU-per Challenges!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zo'n naamslinger!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen