Doorgaan naar hoofdcontent

Knutselen op vakantie

We hebben al een aantal keer vol verwondering de vraag gekregen: knutselen op vakantie? Jazeker! Uh, we hadden er speciaal een 6-persoons huisje voor gehuurd. Dan heb je een lekker grote tafel :). Hahahaha... hoe erg kan je het maken!
Een groot krat bomvol geladen, big shot erbij en we konden aan de slag. Natuurlijk mis je soms dingen, maar het voordeel is dat je je beperkt tot wat je bij je hebt. En daar konden we goed mee uit de voeten.


Een bedankje voor de lieve oppas voor onze cavia's... :)


Ik heb een blokje van MME gepakt (Now and Then, Milo). De kleuren daarvan!!! Blauw en geel, ik werd er helemaal happy van! Het papier doet het werk, ik heb alleen wat bijpassende enamel dots, snijmallen en inkt gebruikt.








Nou ja, als ik dan toch aan het biechten ben: we vonden het wel nodig om even te shoppen bij 't Scrap-Ateljeetje, omdat we bepaalde kleuren karton misten (en dat dat niet het enige in ons mandje was snappen jullie ook wel). En wat doe je als je in Enkhuizen geweest bent? Vooral even langs gaan Bij Oma Dee, want daar is ook allerlei leuks te koop!

In onze vakantie konden we weer aanschuiven voor een workshop 'Bij Oma Dee'! Dankjewel Miranda en Nadine, dat jullie deze zo gepland hadden! :) Daarover meer in het volgende bericht.


Een fijn weekend allemaal!

Maartje

Reacties

  1. Wat een mooie kaartjes! Heel leuke stijl, ze passen ook mooi samen als een serie.
    Ik ben wel jaloers op het feit dat jij naar al die leuke winkeltjes bent geweest! Hier beperkt het zich tot online bestellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave serie kaartjes Maartje! Blauw en geel is een geweldige combi. Vond het super gezellig dat jullie na jullie rondje Enkhuizen kwamen "buurten" en daarna ook nog aanschoven voor de workshop. Altijd ontzettend leuk om jullie aan tafel te hebben. Groetjes XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt, ik vind het gaaf dat jullie samen deze hobby hebben, en natuurlijk moet er geshopt worden, ook de workshop Bij Oma Dee was een toppertje, tot ziens.
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik zie mijn man al... samen kaartjes maken, no way! Echt uniek dat jullie dat wel doen, zo leuk! Jullie serie kaarten vind ik erg gaaf, leuk papier! Het superwinkeltje van Elly ken ik, eens geweest met Nadine en Cornelie, maar Oma Dee komt nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is uniek...knutselen met je man. Meestal is het moeder-dochter. Hele mooi kaartjes, vooral die kluerensamenstelling vind ik mooi. Veel plezier nog saampjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk; jullie maken samen kaarten! En wat zijn ze allemaal leuk! Ik hou erg van deze kleuren en jullie stijl vind ik ook gaaf!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten