Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstdoosje

Goedemiddag allemaal!

Op deze zonnige zaterdag een kerst/ nieuwjaarsdoosje... :) Ik wilde 3 waxinelichtjes in een doosje, daarom heb mijn envelope punch board erbij gepakt. De box buster is echt ideaal om de juiste maten te berekenen! Dit doosje doet mee aan de challenge van DCL en AnMaCreatief.
 



Op dit moment heb ik een sterrentic, dus ook voor dit doosje mijn sterren snijmallen gepakt.




Als afwerking heb ik de All is Calm serie van SU gebruikt. Washi tape, papier, lint... alles op elkaar afgestemd.

Dan ga ik nu de foto's van Oma Dee op Tournee uitzoeken. Het was een geslaagde en gezellige workshop! Jullie zien ze binnenkort verschijnen!!


Fijn weekend verder!

Maartje

Reacties

  1. Wat een leuke frutsels op je deksel. En ga vooral door met het gebruik van sterren (big fan!). Deze kleuren zijn ook zo leuk samen, super leuk doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan....zelfs de waxinelichtjes heb je mooi versierd!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gedaan!
    Ik hoorde van Nadine dat het een zeer geslaagde dag was! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doos, mooie kleuren. En een sterrentic? Prima, ik hou van sterren (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi doosje, wat een leuk papier ook! Leuk dat de waxinelichtjes ook een kleurtjes kregen en het deksel van de doos is ook al zo mooi. Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk doosje en leuk dat je de waxine lichtjes ook versierd hebt.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren, wat leuk om zo`n doosje te maken...maar vooral om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt. Een feest om zo iets te krijgen. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk cadeautje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stijlvolle kerstcreatie! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan, ook precies in mijn favoriete kleurtjes. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen