Doorgaan naar hoofdcontent

Liftchallenge #77

Weer is er een leuke liftkaart bij de Liftchallenge! En dit keer had ik ook tijd om wat te maken :).




Nadine gaf het leuke blokje van MME: Market Street Ashbury Heights, tijdens Oma Dee op Tournee. Gaaf!!!!! Het is zó vrolijk: het kleurgebruik, de motieven... Heel gevarieerd!




De stippen komen uit het blok, maar ook de bloemen. Ik heb dus lekker zitten knippen. Op het vellum heb ik met een ronde stempel en embossingpoeder gewerkt. Gouddraad als accent.




En als je dan toch al je spullen voor je hebt liggen... dan ga je gewoon nog even door!




Hetzelfde blokje, totaal ander effect! Ik ben er zoet mee geweest, en gelukkig... zitten er nóg een heleboel velletjes in het blok!

Nu snel onder de wol, want morgen begint de dag vroeg. Wat denken jullie van een workshop Bij Oma Dee? Ik stem voor :)!


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. wat een mooie kaart, leuk met dat gouddraad! heel origineel en dat geeft echt een extra dimensie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig heb je beide kaarten gemaakt! leuk papier ook

    Jammer genoeg kan ik morgen niet naar Bij Oma Dee komen, heb al een andere knutseldate (bij Dora in de Stalloon). Jullie veel plezier gewenst!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal weg van de tweede kaart, wat een mooi kleuren en dessins en leuke details!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave eigen interpretaties, Maartje, twee heel mooie kaarten! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die grote stippen met bloemen eroverheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 hele mooie kaarten, geweldige kleuren, maak je met de tekst van de 2e ook nog een mannenkaart (uitdaging hè)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet misschien wel een tijd geduld hebben, maar ik ga je uitdaging aan hoor! ;)

      Verwijderen
  7. Lekker bezig. Zeker heel erg mooi dit papier, en de dots heb je erg tof terug laten komen. Mooi stempelwerk op het vellum. De bloemen maken het af. Bedankt voor het meedoen Maartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat heb je dat leuk gedaan! Leuk ook om te zien dat je met het papier aan de slag bent gegaan. Misschien vind ik de tweede nog wel leuker dan de eerste :) DIe bloemen zijn geweldig! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! De kaarten zijn idd heel verschillend. Grappig dat ze toch uit hetzelfde blokje komen. Vooral de eerste vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn weer hele andere kaarten, maar wat een mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen