Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn wens voor jou...

... is dat de zon snel weer stralen zal! Deze mooie tekst komt van Inkerbell stamps. En de tekst van Marianne Design matcht daar wel heel goed mee.




Ik ben aan de slag gegaan met de restjes van de workshop. Met wit als basis krijg je een héél ander effect!




Het idee om de tekst overdwars te stempelen, zag ik op Pinterest. Zelf zou ik niet zo gauw op dat idee komen, maar ik vind het wel een mooi effect hebben!
De tekst past daar trouwens precies, want zoiets bedenk ik pas als alles al opgeplakt is. Ik ben niet iemand die eerst alles neerlegt en bedenkt, en dan pas plak. De basis schuif ik wel heen en weer, maar de afwerking komt 'vanzelf''. Ieder op zijn/ haar manier! :)

Ik ga zo m'n spullen inladen, en op pad naar een kinderfeestje. Met 11 meiden aan de knutsel, gezellig!!


Fijne dag allemaal!
Maartje

Reacties

  1. Wat een leuke kaart, ik moet de restjes ook nog opmaken.
    Wat leuk die stempel op z,n kant.
    Succes met je kinderfeestje.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Maartje....mooie stempel.....prachtige tekst!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart, Maartje, ik was vanmiddag ook bezig met restjes, maar weer gestopt. te weinig inspiratie, morgen weer een dag
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, de tekst zo is inderdaad net even anders met een leuk resultaat. Grappig, ik leg alles constant netjes en recht op mijn kaart zoals het moet worden. Pas als ik dan tevreden ben, plak ik alles vast! Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is ie Maartje en inderdaad is de combi met wit prachtig. Ik herken je werkwijze, zo werk ik eigenlijk ook, zie nooit van tevoren al hoe het gaat worden, dat ontstaat tijdens het doen. Hoop dat je kinderfeestje geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja zeg, ik dacht dat ik iedereen in het Nederlandse blogland wel een keer bezocht had, maar jouw blog is helemaal nieuw! Erg leuk spul maak je! Of beter gezegd jullie. Dit kaartje is echt superleuk. Inderdaad leuk om de tekst dwars te stempelen, geeft net even dat extraatje aan de kaart. En de krant al te pakken?! Volgens mij is het wel een beetje mis gegaan, want het middelste stukje van onder, ziet er een beetje vreemd uit met al die linkjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen