Doorgaan naar hoofdcontent

Vellum pockets

Een hele tijd terug heb ik in opdracht bedankjes gemaakt, waarbij ik vellum pockets gebruikt heb. Ik had er ruim voldoende genaaid, dus ben nu met de restjes aan de slag gegaan ;). De labels hebben een heerlijk formaat om mee te werken (9,5 x 6,5 cm.)! 
Ze zijn allemaal anders. Zet je schrap voor een heleboel foto's!



Er lagen een aantal die-cuts al lange tijd te wachten op een bestemming... Schattig kroontje hè?! De grote parel brad komt bij Oma Dee vandaan. 



Een mannen-verjaardagsversie. Papier van We R Memory Keepers, tekststempel van SU.



Voor een bruidspaar. Papier van Grace Taylor, stempels van SU.



Van deze heb ik er gelijk 2 gemaakt. Wel zo handig, als je werkt met de stempellineaal! Papier en stempels zijn van SU, tekststempel van Eline.

Nu ben ik erg benieuwd welke jouw favoriet is!


Fijn weekend verder!

Maartje

Reacties

  1. Lekker ijverig geweest, ziet er goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja welke vind ik het leukste? Ik kan echt niet kiezen, vind ze allemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan ook niet kiezen, ze zijn allemaal super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk niet dat er iemand gaat kiezen want ze zijn allemaal prachtig. Een erg leuk idee vind ik het die vellum pockets!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke serie! Mooi om te zien hoe je dat iedere keer toch op een andere manier kunt uitwerken! De 2e en de laatste zijn wel mijn persoonlijke favorieten, daarvan vind ik de kleuren ook het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die envelopjes! Je hebt wel laten zien dat er verschillende mogelijkheden mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke envelop kaartjes, denk dat ik voor de onderste 2 kies die spreken mij het meest aan.
    Al zijn ze eigenlijk allemaal heel mooi.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten