Doorgaan naar hoofdcontent

Woodland Winter

Vandaag een serie van Bo Bunny! Ik heb er voorbeelden mee gemaakt, maar vind het ook leuk om ze aan jullie te laten zien. Het is prachtig papier, het zijn echt mijn kleuren blauw en bruin :).


- tekst zit op een losse tag -


- hert in schilderij, een plaatje op zich (doet mee aan Yvonne's 52 weeks of Christmas) - 


- zou het er dit jaar van komen? - 


- plakpareltjes op de ogen, en de uil oogt gelijk heel anders -


Het papier doet veel, ik heb er lekker in geknipt. Nog wat stempels (van Joy), houten ornamentjes en wat touw, en je bent al heel ver!
Ik kom er achter dat ik toch eens echt goed naar de kerstkaarten voorraad moet gaan kijken. Volgens mij moet er nog wat gemaakt worden. Voor m'n gevoel is het nog lang geen kerst, maar de kalender vertelt toch echt iets anders...

Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat een mooie kaartje Maartje, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt, je kaartjes kunnen zo mee doen met de challenge van 52 weeks off........bedankt in ieder geval dat je weer mee doet, groetjes, Ingrid dt lid 52 weeks off............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maartje,
    wat zijn je kaartjes leuk, prachtige kleuren, echt heel sfeervol.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van 52 Weeks of...
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer super leuke kaarten van je, mooie kleuren
    tot zaterdag
    groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste vind ik meteen de mooiste van deze serie, die ik overigens allemaal mooi vind hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel mooi, ik hou ook van deze kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stijl heb jij zeg! Daar geniet ik van. En natuurlijk moest ik ook even bij Alexander kijken want ik zag dat hij had gewonnen bij DCL. Fijn dat je met deze kaarten ook weer meedoet. Groetjes, Nelleke DT 52 weeks of.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mee eens. Ik ben ook fan van de kleuren en van Bo Bunny. Wat een mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen