Doorgaan naar hoofdcontent

Condoleance

Helaas zijn condoleancekaarten ook nodig. Ik heb afgelopen weken een aantal kaarten gemaakt, en er zijn er al een heel aantal op de post gegaan. Omdat ik niet van zwart-wit hou, ben ik op zoek gegaan naar kleuren die er geschikt voor zijn.


Soft Suede met Vanille


De bloemenstempel is van Penny Black, tekst van Inkerbell Stamps.


Blackberry Bliss, Basic Gray en Smoky Slate


Lost Lagoon, Crumb Cake en Basic Gray


Deze stempels heb ik van mijn moeder geleend, een set van SU. Heerlijk als je stempels uit kunt wisselen :)! Teksten zijn ook weer van Inkerbell Stamps. Deze laatste tekst heb ik gekocht nadat mijn vader overleden is. Ik vond hem zo mooi en treffend, en wilde deze graag in een herinneringsboekje van hem hebben. Hij blijft bij mij 'favoriet' op rouwkaarten!


Tot ziens weer!

Maartje

Reacties

  1. Mooie serie met passende kleuren. Vooral de stempel van de bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele mooie stijlvolle kaarten, dat gedicht is ook heel mooi en troostend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig, Maartje, zouden ook zo in en winkel kunnen liggen. Mooier zijn deze tinten zeker dan zwart/wit, dat kan zo hard zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie ingetogen en stijlvolle kaarten Maartje! Ik vind de tekst op de laatste kaart prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maartje, wat een mooie kaarten en de tekst is prachtig. Heel stijlvol zo met die kleuren. Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten